İnstagram Reklamları

Kullanım alışkanlığı en çok artan sosyal medya ile markanızı duyurun! Yeni özellikleri, güncel kullanımı, farklı reklam formatları ile İnstagram Reklamları, popüler reklam platformları arasında yerini aldı. 400 Milyon’dan fazla aktif kullanıcı ile mobil reklam platformları içerisinde cazip fırsatlar sunarak etkileşim oranını maksimum düzeyde sunuyor. İnstagram reklamlarının en temel hedefleri; bilinirlilik oluşturmak, müşteri sayınızı ve satışlarınızı artırmak ve yüksek etkileşim oranına sahip bir hedef kitlesi yaratmaktır.

İnstagram Reklam Türleri

İnstagram Reklamları’nda 4 farklı reklam türü vardır. Bunlar Fotoğraf Reklamları, Video Reklamları, Dönen Reklamlar ve İnstagram Hikaye (Stories) reklamlarıdır.

Fotoğraf Reklamları : Hikayenizi sade, basit ve göz alıcı bir tuvalde anlatın. Fotoğraflar kare veya yatay formatta olabilir.

Video Reklamları : Fotoğraf reklamlarının sürükleyici görsel kalitesini görüntü, ses ve hareketin gücüyle birlikte elde edin. Üstelik artık 60 saniyeye kadar olan videoları yatay veya kare formatta paylaşabilirsiniz

Dönen Reklamlar: İnsanların parmaklarını kaydırarak tek bir reklamda daha fazla fotoğraf veya video görebileceği yeni bir katman ekleyerek kampanyalarınıza derinlik katın.

Instagram Stories (Hikaye) Reklamları : Instagram Stories'de reklamlarla akış içeriğinizi tamamlayın. Her gün hikayeleri kullanan 400 milyonu aşkın hesapla bağlantı kurun. Hikayelerde reklamlar ve teknik özellikleri hakkında daha fazla bilgi alın.

İnstagram Reklamları

Bir İşletme Sayfası ve Profili Oluşturun
Reklam yayınlamak için bir Facebook Sayfanızın olması ve Instagram'da ücretsiz bir İşletme Profili oluşturmanız gerekir. Henüz yapmadıysanız, bir Sayfa oluşturun.

Bir Reklam Oluşturun
Reklam Yöneticisi'nde reklam verme amacınızı, hedef kitlenizi ve reklam formatınızı seçin.

Bütçenizi Belirleyin
Reklamlarınızın yayınlanma süresine ve harcamak istediğiniz bütçeye karar verin.

Reklamınızı Yayınlayın
Reklamlarınız hazır olduğuna göre artık yayınlayabilirsiniz. Reklamlarınız onaylanıp yayına geçmeye hazır olduğunda bildirim alırsınız.

İnstagram Reklamında Nelere Dikkat Edilmelidir?

Facebook Power Editör Aracı ile oluşturduğunuz İnstagram Reklamları kreatif, dikkat çekici ve hedefinize yönelik olmalıdır. Reklamlarınızda seçeceğiniz reklam türü kadar, hedefleme seçenekleriniz de önem taşımaktadır. Facebook reklamlarınız gibi İnstagram Reklam İçeriklerinizde de Konum, Demografik Bilgiler, İlgi Alanları, Davranışlar, Hedef Kitleler belirlemeniz gerekmektedir. Reklam vermiş olduğunuz ürün, hizmet, marka vs. hangi alana hitap ediyorsa belirlemeli veya İnstagram tarafından otomatik belirlemesini seçebilirsiniz. Eğer İnstagram reklam içeriğinizi nasıl oluşturacağınız bilmiyorsanız, Dijiworks İnstagram Reklamları Hizmetinden yararlanabilrsiniz. Dijiworks Profesyonel İnstagram Reklam Ajansları gibi sizlere efektif reklam senaryoları çıkartarak başarıya ulaşmanızı hedefler. Bütçe planlamanızı gerçekleştirerek sizlere geri dönüş oranı yüksek reklam çalışamaları sunar.

Size anlattığımız gibi bir hizmete sahip olmak ister misiniz?

Evet diyorsanız işletmenizi web dünyasında çevrimiçi hale ve işinizi tutku ile büyütmenize yardımcı olalım. Siz hayalinizi bize anlatın, bizde hayalinizi gerçekleştirelim.

Lütfen adınızı soyadınızı yazın.
Lütfen telefon numaranızı yazın.
Lütfen e-mail adresinizi yazın.
Lütfen web sitenizi yazın
Lütfen mesajınızı yazın.
Lütfen sözleşmeyi kabul edin.
Looks good!
Please complete the Captcha
Dijiworks Whatsapp